Öronorgasm

Tror jag är inne på femte varvet av OneRepublics nya album, ja jag är olaglig fast jag ska ju köpa den laglig väg, och det är så mysigt! Jag är verkligen kär i Ryans röst.

Hittade nyss 500 spänn i en börs jag trodde var tom, det tackar man för! Ska fara till Storheden på torsdag och köpa en elvisp, en mixerstav och en massa fotoramar. Nu är det bara en månad och elva dagar kvar tills jag och Maarja blir Porsö-bor. Kan ju säga att jag verkligen längtar till det! Jag kommer bo 50 meter från Linda, inte min syster utan min kompis, och så har jag hur nära som helst till en massa andra jag känner :) Och så är det ju nära till STUK och STiL vilket är ett grymt stort plus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0