nya kurser

tja då har andra läsperioden kickat igång, i ena kursen ska vi vara personlig tränare åt en annan och så ska vi ha en egen personlig tränare, vi ska alltså sätta ihop träningsprogram åt den personen samtidigt som vi får ett träningsprogram själva. Det ska vi följa under åtta veckor.

Först ska vi göra åstrandstestet där vi cyklar på en cykel i sex minuter och sedan ska vi räkna ut syreupptagningsförmågan och så ska vi välja ut tre styrkeövningar och när de där åtta veckorna har gått ska vi göra om testerna för att se om vi förbättrat oss. Tydligen har vår kursansvarige sagt att vi ska lägga all annan träning åt sidan och bara följa programmet, men jag har ingen lust att missa över 20 combatpass! Fast jag kan ju alltid säga det åt min PT så kan hon ju lägga in det i träningsprogrammet :)

Nu ska jag fixa lite mat, ska steka köttfärs med kantareller, champinjoner och rödlök + ris och självklart fetaost ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0