nya kläder :)

Jag har hittat två par nya shorts och ett linne så nu kommer jag verkligen äga imorgon när vi ska kicka igång med rörelselabbarna :) hittade tyvärr inga skor, men det var inte så oväntat. Dock köpte jag en tekula och en påse med grönt te så imorgon ska den invigas!

Jag sak släpa med mig Maarjas böcker hon beställt på bussen, de är inga lättviktare kan jag säga! Sen har jag med mig lite andra grejer så som vanligt kommer det bli så att packningen ökar med 100 % när jag far tillbaka till luleå.

Nu ska jag titta på how I met your mother och sen ska jag kolla grannfejden med pappa. Imorgon blir det tidig uppstigning för bussen går redan 06.50. Great, men även om föreläsningarna i skolan är frivillga är det inte så kul att hoppa över dem för det är mycket svårare att plugga in det själv hemma och risken är ju rätt stor att det inte blir av alls överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0