morgonträning

Tja väskan väger förbaskar mycket - igen! Undra om det finns en kurs i konsten att packa rätt (och lätt!) ?

Jag har kommit på den briljanta idén att jag hinner träna på morgonen innan bussen går! Smart va? Kruxet är bara att jag då måste vara på STiL kl 7 för att hinna köra igenom benpasset vilket betyder att jag måste upp 05.45! Jesuuuus jag kommer vara trött! Men det skulle jag vara även om jag fick sova till halv 7, men då piggnar jag förhoppningsvis till av träningen.

Jag ska bara kolla finalen av America's next top model och sen ska jag sova. Godnatt på er.


Men grattis! Jag laddade ner vad jag trodde var finalprogrammet, men sen när jag ska kolla på den visar det sig att jag hade missat ett avsnitt så det jag började titta var efter-finalen snack så nu vet jag ju vem som vann. Och det var inte rätt person så det gör mig ännu surare. Åh vad irriterad jag kan bli på mig själv. Då får jag väl kolla ett par avsnittt How I met your mother istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0