min dag

Superjobbig dag! Jag steg upp vid halv 11 med världens feber igen :( pallrade mig dock till skolan för att skriva duggan. Tror jag spikade igen den! Den var inte alltför svår heller, men i alla fall ;)

Sen fyndade jag ett par ubernsygga slalomskidor på skidyran för 2000 kr. Nu blir det att åka av i vinter, när nu snön behagar dyka upp. Sen for jag till storheden med Linda och Madde. Jag hade inte så mycket pengar kvar på kortet men jag köpte i alla fall en adventsljusstake och en liten silvergran + en planeringskalender som ska bli min bästa kompis. Jag måste verkligen börja skriva upp allting för nu händer det så mycket grejer att det är omöjligt att komma ihåg allt. Sen är det lättare att planera in träning och liknande också.

Nu väntar glögg och kakor som Maarja och hennes småsyskon bakat medan jag var borta :) supermysigt! Sen ska jag kolla lite på How I met your mother och sen somnar jag forhoppningsvis ganska tidigt. Imorgon blir en lång dag som startar med två föreläsningar som jag inte har en aning om vad de kommer handla om. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0