Luppio

Nu är jag hemma igen :) Ska snart ut med knubbsälen ( Oliver ) och sen ska jag ta och brumma mot Övertorneå och hämta nyckeln till transporten. Det blev ingen träning på morgonen, jag hade världens halsont :( Så länge fick jag vara frisk.

Nu funkar spotify igen, jag fattar inte vad som var felet när den legat nere i två dagar. Men nu blir alltså min musikabstinens botad.

Idag ska Mariette sjunga Green Day's Good Riddence i idol. Lycka till säger jag, originalet kan ingen slå! Men hon kommer säkert göra den jättebra, hon har ju en grym röst. Absolut inte lika bra som Erik, men några snäpp under.

Nä nu ska jag gå ut och njuta över att det faktiskt ligger lite snö på backen, jag tror inte jag kommer göra det alltför länge för en viss hund älskar att rulla sig i snö = en blöt och stinkande vovve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0