kladdkaka

Jag hade tänkt vara nyttig till nästa helg, men såklart så håller det inte länge! Jag ska snart sätta in en kladdkaka i ugnen och mumsa i mig den framför House. Har prövat sätta i sirap för att den ska smaka mer kola och bli ännu mer kladdig, har aldrig provat det tidigare så det blir lite spännande att smaka resultatet. Såklart har jag kladdat med kakao och chkolad så efter TV:n blir det städning och diskning för min del och sen hinner jag nog inte göra så mycket mer för jag börjar redan 8.15 imorgon så jag ska försöka lägga mig hyfsat i tid. Det är också något jag säger ofta, men nu ska jag försöka sova åtminstone sju timmar per natt så att jag faktiskt är lite vaken i alla fall på föreläsningarna + att sömn ju är viktigt för immunförsvaret och jag ska verkligen försöka hålla mig frisk nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0