jag vill avlida

Kom nyss hem efter elva timmar i skolan. Hur kul som helst - not! Jag är så sjukt trött, men inte trött så att jag vill lägga mig utan mer trött i huvudet. Jag har kämpat med att skriva träningsprogram i physiotools och att skriva svar till instuderingsfrågorna som kommer på duggan. Det ska jag fortsätta med alldeles snart. Imorgon är det en drogföreläsning jag glömt bort och på torsdag ska jag göra någon cirkulationsundersökning på skolan som jag också hade lyckats glömma bort och sist men inte minst ska upplägget till min del av gruppträningen vara inne på fredag vilket jag inte visste om förrän Linda sa det. Så min superhärliga vecka blev nu ännu bättre! Men men det är väl såhär när man pluggar. Bara två veckor och en dag så slipper jag i alla fall föreläsningarna! Och så måste jag ju träna på redovisningen imorgon också. YEY!!

Men jag ska i alla fall hinna kolla House och smaska i mig några chokladägg.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är verkligen stressigt att plugga! Jag har typ gett upp matten för jag vet att det inte går... :P Har två tentor till innan julen, jag DÖR! Saknar dig :*

2009-11-24 @ 21:36:31
URL: http://periareion.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0