Jag ser ljuset...

...Och nej jag är inte döende utan jag säger istället: vinden har vänt - jag börjar känna mig bättre :D Jag känner mig piggare och har fått tillbaka en del av matlusten som jag är ganska känd för :P Ska nog inte fara till skolan imorgon heller, betyder att jag missat fyra föreläsningar då men det får jag ta för det finns ju några snälla tjejer som tagit anteckningar åt mig. Jag missar ytterligare två rörelselabbar men som sagt, en smäll man får ta!

Jag gick och la mig vid 20.30 igår men då vaknade jag vid 22.30 och kunde sen inte somna på tre timmar >_< Men jag sov i alla fall till 10.30 och sen for jag till skolan och fixade om träningsprogrammen så att de passar bättre för en femveckors-period istället för en åttaveckors som det var tänkt att vi skulle få på oss från början, men eftersom en vecka redan gått och alla far hem till julen hinner vi inte komma upp i åtta veckor.

Resten av kvällen går i lugnets tecken med serier på datan och Into the wild. Den ska tydligen vara väldigt bra så nu ska jag kolla den, har för mig att jag började se den en gång men jag somnade efter typ fem minuter för jag var så trött. Ska smaska på äppelmuffins och kladdis eller chokladbollar om jag orkar göra såna. Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0