innan jag fyllt 30...

En klasskompis skrev en lista in sin blogg på saker hon vill göra innan hon fyllt 30 så nu ska jag vara en copycat och göra likadant. Innan jag fyllt 30 ska jag ha:

-bosatt mig i Skottland
- rest till Afrika och Australien
- tagit examen som sjukgymnast och arbetat för Röda Korset, Rädda Barnen eller liknande.
- besökt colosseum ( den vackraste byggnaden i världen enligt mig)
- lärt mig spanska flytande (kanske dags att väcka de gamla kunskaperna till liv)
- åkt med orientexpressen till Kina
- åkt skidor i alperna

Lista kan göras längre, men det är det här jag kommer på just nu. Nu väntar after eight-te, chips och dip framför idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0