Huvudvärken from hell

Och nej det beror inte på att jag är bakis utan på att jag sovit alldeles för lite inatt! Tror jag somnade vid halv sex och vaknade vid halv tio, inte okej! Sen fick jag plumsa hem i snön som fallit under natten/morgonen men det gör inte så mycket för det är så himla mysigt med all snö :)

Snart ska Maarja fara och jobba på snobbsittningen numero uno på STUK och Elin jobbar på Ikea så jag kommer vara ensam i lägenheten, normalt sett hatar jag att vara ensam, men nu är det rätt skönt för då kan jag bara slappa hela dagen och försöka få bort den där jäkla febern som kommit tillbaka. Jag ska nöta How I met your mother ( vilket jag gör dagligen, men ändå :P), kolla senaste avsnittet av america's next top model (inget olagligt här inte) och sen kolla på någon film, har inte bestämt än vilken men mest troligt blir det senaste Harry Potter. Så ser min dag ut, imorgon hoppas jag att Johanna är kvar i stan, det är länge sedan alla vi systrar var tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0