* Happy face* äntligen träning

Jag somnade supertidigt idag, halv sex ungefär lyckades jag nog somna och klockan ringde sedan 06.45. Superkul! Jag har ingen aning om varför jag inte kunde somna.

Nåja jag har varit med på min första rörelselabb idag :) är visserligen lite täppt i näsan ännu men nu är det nog med en massa missade träningspass! Efter det körde vi våra styrketest också, jag gjorde stolen, alltså att man står med benen i 90 graders vinkel mot en vägg, plankan och bänkpress. Klarade 1 min 50 sek i stolen och 1 min 36 sek i plankan. Bänkpressen klarade jag 12 repetioner och alla dessa ska alltså ha förbättrats tills nästa gång vi gör testen. Sen körde vi igenom ett av styrkepassen också men jag var rätt mörbultad efter att först ha kört en massa armhävningar i rörelselabben och sen då bänkpressen så det var en riktig plåga att nöta igenom 15 x 3 armhävningar. Det är någon som kommer ha en grym träningsvärk imorgon kan jag lova!

Nu har jag en massa saker att göra så jag får väl hugga tag i dem efter att ha slöat och kollat senaste avsnittet av How I met your mother såklart ;)

Peace out people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0