gött

Idag släpper OneRepublic och Kris Allen sina nya album :) Blir att slösa pengar - igen, men snart kommer csnpengarna och jag har ingen hyra eller böcker att betala så jag kommer gå ganska mycket plus den här månaden, sånt gillas! Jag ska köpa lite grejer till Oliver också, finns inget som är så kul som att handle grejer till honom. Snart får jag se honom igen. Duggan gick helt okej, låter som att hon kommer rätta väldigt schysst så alla blir nog godkända. Nästa vecka har vi en ny dugga som handlar om styrketräning, då blir det faktiskt att plugga lite mer. Imorgon ska jag visa en tant hur man mäter blodtryck, lite nervös inför det, men tydligen räcker det med att man försöker för att få godkänt.

Ikväll hoppar jag faktiskt frivilligt över combaten (!!!!!!!!!!) men det är för att jag tränat dubbla pass både söndag och igår och jag har ju varit sjuk i två veckor så jag vill inte träna sönder mig. Dessutom kan jag behöva en lugn hemmakväll med en massa serier att titta på, det känns som att det varit, och kommer vara, så himla mycket i skolan nu + att jag då ska träna sex pass i veckan vilket gör att jag kommer vara helt slut både i kroppen och knoppen i en månad framöver.

Fast först måste jag diska för det är ett helt berg med smutsiga tallrikar, kastruller och bestick. Men sen ska jag käka lite kladdkaka och bara njuuuuuuta. Hm jag  vet inte riktigt vad som hänt med mig, helt plötsligt har jag börjat lyssna på klassisk musik OCH metallica och liknande band. Inte vad man tror om mig va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0