första två kurserna på LTU over and done!

Usch min etikinlämning är pinsamt dålig, men skitsamma nu är den inne! Imorgon börjar de nya kurserna, men jag kommer fortfarande vara hemma :) sen på tisdag drar vi igång med rörelselabbarna så det ska bli väldigt spännande. En av kurserna vi ska börja med heter fysisk kapacitet och då ska vi vara personliga tränare åt en kompis och sen ska den personen vara PT till den andra. Vi ska göra tester nu den här veckan, sen får vi träna i åtta veckor och sen ska vi göra om testerna. Vi ska också lära oss leda gruppträningar och sånt så den här kursen lär bli väldigt intressant!

Maarja - jag såg aldrig motorsågsmassakern, jag la mig vid två istället ;)

Nu ska jag kolla på bumbibjörnarna, jag vet att min mentala ålder är ungefär -5! Förresten gjorde jag världens grymmaste hihopar-snögubbe men min kamera hade inget batteri så jag kunde inte föreviga den, han var ett mästerverk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0