19 november

Fick nyss veta att det fanns en ledig plats till ICA:s julfest på Western Farm eftersom en annan blivit sjuk, så då sa jag att jag vill fara med dit :) Så det blir en smått hektiskt helg för imorgon åker jag ju hem, på lördag åker vi på persfesten och på söndag åker Majje till Luleå. Förhoppningsvis måste jag tillägga för jag har ännu inte fått tag på en transport.

Nu ska jag slappa ett par timmar innan combaten börjar, jag har ju redan hunnit vara hos tandläkaren och tränat på gymmet i en timme. Sen såg jag att Sara och Malin också var där så då störde jag dem i ytterligare en timme innan vi lunchade på STUK och nu sitter jag här. Jag ska snart hugga tag i disken och sen ska jag städa för mitt rum ser ut som en soptipp igen.

Åh jag ringde nyss till Stig som hyr ut klubbens hästtransport, men han jobbade bara till 11 idag så jag måste ringa igen imorgon för han vet inte om den är ledig på söndag eller inte. Drygt! Måste komma på hur jag ska få tag i nyckeln också för han slutar tydligen 11 imorgon också och då sitter jag ju på bussen. Nåja det löser sig på något sätt i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0