söndag

Har nyss kommit hem från ett mördande benpass på gymmet, jag kommer nog inte kunna gå imorgon! Känns som att mina hamstrings är ungefär en centimeter korta. Nåja när jag som bäst höll på att varva ner på en av cyklarna tittar jag ut och ser en skum figur i tomtedräkt, det visar sig vara Maarja som precis kommit hem från personalresa :)

Nu håller jag på att laga mat, sen väntar disken och därefter måste jag verkligen plugga! Duggan kommer gå åt h-vete för jag kan inte en enda fråga än. Sen ska jag fara tillbaka till STiL och köra ett kondispass på löpbandet och efter det far jag till Hertsön med Linda. Ska tvinga henne och Madde att spela buzz och kolla Mamma Mia. Jag älskar att sjunga med i låtarna, man blir verkligen glad av att se den filmen!

Imorgon kommer jag inte komma hem förrän på kvällen, åker direkt från Hertsön till skolan och käkar lunch där, sen väntar två föreläsningar som jag borde kolla upp vad de kommer handla om, sen ska jag plugga i någon timme och därefter köra armpasset på gymmet innan combaten väntar. Eftersom jag åker hem på fredag måste jag träna varje dag fram tills dess, ska hinna klämma in sex pass på fyra dar! Jag har ju träningsprogrammet att följa och eftersom jag inte kan träna på de grejerna hemma måste jag köra dubbelpass två dagar - vaddå slitet? Men det är så grymt kul att träna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0