bra vecka på g

Den här veckan verkar arta sig till att bli en riktig toppenvecka :) Imorgon ska jag och pappa fara och se Luleå möta HV71, hoppas på en riktig kross där! Älskar att kolla Luleå live, stämningen är underbar och det är så sjukt spännande så man vet knappt vart man ska ta vägen. På onsdag händer nog inte så mycket, har bara en föreläsning och sen ska vi äntligen starta med träningsprogrammen. På torsdag SKA jag vara med på combaten, tydligen så har Jens bytt ut två låtar varav en av dem var en av mina favoriter så jag ska gnälla lite över det :P Har också bara en timmes, alltså inte en föreläsning utan en timmes, lektion i på pontusbadet på torsdag. Sen har jag helg :D De flesta av STUK-arbetarna drar på personalresa, men jag ska ut med Madde och Linda på fredag. Vet inte riktigt vart det blir än, men kul kommer vi säkert ha! På lördag är jag ensam i lägenheten så då är det soloparty som gäller. Måste hinna plugga då också, men den dagen den sorgen. Ska stå i fällan också på kvällen så jag vet inte om jag kikar in på STUK ett tag :P

Som sagt, den här veckan kommer rocka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0