bra film

Kollade nyss Shooter med Mark Wahlberg. Den var riktigt bra, fast jag gillar ju militärfilmer. Jag diggar när de snackar i koder med varandra och sen att de är så grymma på att skjuta. Hade jag varit kille hade jag lätt joinat armén och satsat på att bli prickskytt. Så jäkla häftigt. Sen måste jag säga att Mark är en väldigt snygg kille också :P

Imorgon bär det som sagt av tillbaka till stan, men jag är ju hemma snart igen och då stannar jag i alla fall lite längre :D Måste hinna se lite folk också, såna som man inte sett på flera månader! Förhoppningsvis får jag jobba lite också, det skulle inte sitta dumt med lite extra pengar.

Nä nu ska jag sova, måste verkligen bättra på mitt snitt så att jag kommer upp i minst åtta timmar per natt. Usch sömn ska man ta tillvara på! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0