Blä och usch

Tja vet inte vad jag ska säga, huvudvärken är på plats igen men nu har jag dessutom börjat bli täppt i näsan :( helvete också! Senast på onsdag ska man ha lämnat in styrketesterna för att kunna få mer än g på kursen, men det ser dåligt ut för min del. Plus då att jag måste komma igång med träningen så att den faktiskt hinner ge resultat, men man kan ju inte styra över om man blir sjuk eller inte. Jag hoppas faktiskt att det är svininfluensan och inte en vanlig förkylning för då kommer jag ju garanterat få flunsan sen och då är det kört med träningsprogrammet!

Jag vaknade vit ett-tiden, har aldrig sovit så länge förut och det var förjävligt skönt! Nu ska jag gå upp och fixa varma mackor och dricka en massa te och vatten och sen ska jag dunsa ner i sängen och läsa eller glo på serier. Måste hinna plugga lite också, nu finns det ju tid för det eftersom jag inte kan göra något annat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0