5 november

Nu har jag gjort cykeltestet, dock har jag fortfarande lite feber så det kan ha varit väldigt dumt. Men eftersom den ska vara inne senast på onsdag och jag kanske har blivit mer sjuk tills dess gjorde jag bort den. Den är grunden till att kunna se om träningsprogrammet vi ska följa nu i åtta veckor har gett resultat så utan testet ingen godkänd kurs.

Nu ska jag i alla fall fara och plugga ett tag, hoppar combaten idag ;( satsar på att bli frisk så fort som möjligt istället eftersom den träningen verkligen är tuff! Och jag kan ju inte ta i hundraprocentigt så då vilar jag istället. Sen ska jag väl smaska på en massa choklad i caféet och därefter ska jag hem och nöta How I met your mother.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0