29 november

Blir ett sent inlägg eftersom jag varit upptagen hela dagen, det började med att vi for till Malins jujutsu-klubb för att träna in vårt gruppträningsprogram. Det kommer nog bli bra det här :) Jag var megasliten men det var ju bara att pallra sig upp. Sen fick jag stressa som en galning för att hinna med bussen, jag failade när jag trodde att bussen går utanför uninversitet så Julia var supersnäll och skjutsade in mig till stan. Sen har jag varit hos Inger hela dagen efter det. Vi åt en väldigt god lasagne och sen spelade vi alfapet.

När jag kom hem fick jag börja skriva på musikanalysen till mina två gruppträningslåtar. Man ska dela in låtarna i takter och teman och beskriva vilka övningar man gör när, skitjobbigt men nu är det klart! Ska bara varva ner lite innan jag ska lägga mig. Imorgon är det två andra grupper som ska ha sina pass och jag måste vara med på dem. Jag kommer komma upp i över tio träningspass den här veckan- galet!! Hoppas bara att jag är frisk nog att vara med på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0