28 november

Kvällen på STUK kommer regera! Temat är skejtpunk och trubadurerna kommer göra covers på en massa bra band, till exempel Green Day. Inte för att de nu är skejtpunk, men hey varför klaga? Jag ska gå klädd som en hardcore-skejtare, det är planen i alla fall. Att jag sedan mest troligt kommer se ut som en wannabe-skejtare skiter jag i för nu är det peppning som gäller! Jag ska in till stan och se om jag hittar ett pra baggyjeans, varför är det så svårt att hitta sådana jeans för tjejer?

Sen måste jag städa i lägenheten, wiieee. Men men belöningen blir en jävligt rolig utgång! Imorgon ska vi dock köra vårt gruppträningspass så att vi ser om det ser bra ut för på tisdag ska vi köra den med klassen. Klockan 10 ska vi vara på örnäset vilket betyder väldigt lite sömn för mig. Nåja snart är det ju ändå slut på föreläsningarna :) Så ikväll kör vi på nykter stil!

Idag ska jag ringa och höra hur det går med Majje, jag är sjukt nervös. Tänk om det inte går bra och hon inte vill ta hand om honom. Åh mamma hoppas verkligen att de gillar varandra!!!

Idag är det också en månad kvar tills jag vi säger bye bye till Tuna och Hello Porsön. Längtar galet mycket! Idag fyller Liv och Gry 10 år. herregud vad tiden går fort! Snart kommer de släpa hem killar och sådant. Gud jag kommer vara så överbesyddande gentemot dem!

Nå nu ska jag fortsätta kolla New Moon och sen dra till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0