12 november

Har haft en intressant styrkeföreläsning idag och sen var det ett vattengympapass som jag bara kollade på, jag har fortfarande lite snuva och vill absolut inte förvärra den!

Vet inte som jag nämnt det tidigare, men vi ska alla leda varsitt pass i gruppgympa. Jag ska göra det tillsammans med Malin, Linda, Sara och Julia. Vi har delat upp det så att alla får två låtar var eftersom passet får vara max 45 minuter. Jag ska köra styrkedelen och jag har problem med att välja ut två passande låtar! Har i alla fall med hjälp från Andreas valt The Rasmus låt in the shadow. Den har bra takt så nu ska jag "bara" snickra ihop övningar till den + en låt till då. Lättare sagt än gjort.

Snart ska jag på combat i alla fall :D Så jäkla najs så det finns inte. Ska slänga i mig mat först och vänta på Maarja för hon har ännu inte kommit hem. Det verkar som att jag nu hittat ett nytt hem åt Majje. En tjej här i Luleå har hört av sig och nästa vecka åker han mest dit på prov i en månad. Skulle vara skönt om han kommer hit till Luleå så kan jag åka och hälsa på honom.

Imorgon är vi lediga så jag ska börja dagen på gymmet och sen har jag cupcake-party med Linda och Sara. Jag måste baka idag då för imorgon kommer jag inte ha tid. Jag borde fixa plats i frysen, den är tyvärr (om man nu kan säga så) helt smockad så jag har ingen plats att frysa ner muffins :/ I-lands problem, jag vet :P


Tillståndet för de två norrbottniska soldaterna i Afghanistan är nu livshotande. Jag är emot utlandstjänst i ett land där vi inte startade kriget. Linda (inte min syster) känner en av soldaternas mamma vilket gör att det känns lite mer verkligt även om jag inte har en aning om vem killen eller hans mamma är. Det jävliga är att det förbandet de tillhör kommer skickas hem i slutet av november och så händer något sånt här! Jag hoppas de klarar sig, skulle någon jag känner fara och göra utlandstjänst vet jag att jag skulle oroa halvt ihjäl mig utan att de har dragit på sig livshotande skador.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0