1 november

Fasikes vad etikuppgiften går segt, jag har bara skrivit två av fyra sidor och allt är bara en massa svammel. Det är ett under om jag får g på den här! Jag fattar ju knappt vad jag själv skrivit :S Nåja jag har ännu två timmar på mig så jag ska väl hinna knåpa ihop två sidor till så har jag ju i alla fall gjort uppgiften. Sen ska jag bli en duktig kristen person och be varje dag och gå till kyrkan på söndagar så att jag blir godkänd på den, vore för sugigt att behöva göra om den!

Slog mig just att det är första november idag, igår var det två månader sen skolan började på riktigt. Vart tar tiden vägen? Snart är det jul och snart är det här året slut. Det går för fort, man hinner ju knappt sitta ner och tänka så är det en ny dag!

Nå nu ska jag bita i etikuppgiften och få den KLAR!

Kommentarer
Postat av: Maarja

Äh, du kommer fixa uppgiften LÄTT :D

Ja, jag fattar inte heller varför tiden måste gå så fort! Man hinner ju knappt tänka så har ännu en dag försvunnit, och då är det inte bara för att jag är seg xD

2009-11-01 @ 23:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0