you spin my head right 'round

igår  var  som sagt gänget i torneå.Kul var det faktiskt,musiken var bra till en början(och DJ:n var såååå söt :P)men sen kom det världens flummusik :S iaf dansade en del,mest med mic för de andra satt ocg glodde på folk.vi skulle inte sitta i ett hörn,hur blev det? ;) men jag bara undrar vilken medellängd finska killarna har.alla var svinkorta!!!det är fan illa om jag med mina 165 cm känner mig lång:O men mikaela lyckades ju hooka upp en kille i alla fall:D mer ska jag kanske inte säga...

blev lite deppig när jag vaknade och såg att det regnade och var hyfsat kallt:/ vart tog solen vägen och när kommer den tillbaka?

uppdaterar mer ikväll.hejs

Kommentarer
Postat av: Mikaela

CAMILLA!!!!!!! Du sa redan för mycket!!!! :O ;)

2009-05-09 @ 13:46:24
URL: http://everwarring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0