when it was good we were sitting on top of the world

provade nyss mina hm-kläder.den vita toppen är så jäkla genomskinlig.snyyygt(not).äsch att jag inte har hudfärgade underkläder,borde kanske investera i ett par sådana.


 det är nog hyfsat bestämt att vi far på trancegrejen i luleå,mic var väl inte helt säker(eller?) än men elin ska dit och då måste jag väl far dit också.maarja ska också dit!inga ursäkter om att man är trött efter löpningen ;) jeanette kommer väl inte ;( hoppas jag inte får ett sent telesamtal från björn om att jag måste jobba då,men risken är ganska liten.

nyss var det kanonväder,men nu har det börjat blåsa,damn it det kan ju blåsa sen när myggen kommer men då kommer det säkert vara vindstilla :/


Kommentarer
Postat av: Jay

Ah, jag vet inte riktigt. Kanske måste jobba. Har inte pratat om det. Dessutom har jag ingenstans att sova så...

2009-05-25 @ 13:35:49
URL: http://www.icespider.se
Postat av: Mikaela

Maarja verkade då inte så säker alls när vi snackade imorse... :P Men om hon far måste väl jag fara för att kunna dela med mig av lite sovplatser. :P iofs har jag inte frågat mina släktingar än, innan vi bestämt...

2009-05-25 @ 16:48:33
URL: http://everwarring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0