usch

usch jag har börjat få ångest över min flytt till luleå till hösten.Jag hoppas verkligen att jag kommer in på sjukgymnastprogrammet,om jag inte gör det kan jag alltid söka till våren men det känns lite b att göra det + att jag då MÅSTE komma in annars får jag vänta tills nästa höst.Jag tycker att Ötå är en riktig håla,men det är ändå hemma för mig.Har kommit fram till att jag ändå trivs bra här men jag kan ju inte bo här för alltid...sen har jag planer på att flytta utomlands när jag blir klar med pluggandet,Skottland har jag haft som dröm i flera år men jag börjar tveka lite. sen vet jag inte vad som kommer hända med majje till hösten i fall Johanna inte kan ta honom.Borde kanske fundera på att hitta en fodervärd till honom.

planerna for sommaren är utstakade,det blir jobb mest hela tiden,bra för man behöver ju alltid pengar men då missar jag kirunafestivalen,ev marknaden,PDOL och kalaset óm jag har råd att fara och hälsa på maarja för sen är sommaren slut och då är det plugg som gäller då.Sen måste jag ju ha råd att åka till Sthlm och se GD spela.Jag får väl leva som en asket efter att jag betalat HM-grejerna och varit till luleå nästa vecka.

men nu till något underligare,varför i helvete har jag skrivit:åh simon baker var på apoteket när jag jobbade i mina uppgifter i mobilen?har jag gjort det i sömnen?tur att det inte var ett sms jag skrev i alla fall;) och hur kunde jag få för mig att han skulle vara på ötås apotek?

Kommentarer
Postat av: elis

"Har kommit fram till att jag ändå trivs bäst här" det kan du inte veta för du har inte bott någon annan stans. flytta runt och testa du kan alltid komma tillbaka när du är 40 ;)

2009-05-03 @ 14:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0