superdetektiven

jeanette visste tydligen vem en viss person är:)HAHA jag dööör av skratt!Inte ens maarja eller elin visste det,och de brukar ha koll på de flesta härifrån.

Usch nu har jag inget speciellt att göra,muppar på internet,kan man ens säga så?,ska snart kolla nyaste avsnittet av robin hood :) men jag försöker hålla på det ett tag till.Imorgon ska jag inte jobba,men på tisdag ska jag det :) hehe egentligen skulle jag inte jobba på ett tag för det behövs visst färre personal just nu,men hittills har jag jobbat näsan som vanligt.inte för att jag klagar,alltid kul att pengarna rullar in,typ;)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men de kanske inte är så konstigt att dom inte vet :P Jag och han har ju iaf gått på samma skola så ;)

2009-05-10 @ 22:52:47
URL: http://www.icespider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0