oj oj oj

såg nyss bonde söker fru.Oh my god vad snygg Per-Jörgen är*dregel*seriöst hade han varit 5 år yngre hade jag lätt skrivit brev till honom ;)elin tycker också han ser bra ut och vi har ganska olika smaker annars:P

verkar som att alla 5 kommer till ötå imorgon,även jeanette :D kommer nog bli ganska kul imorgon,man vet ju aldrig vad som händer med de tjejerna^^

elin kom visst nu,hon ska bara mocka och sen ska pållarna in.Majje är så söt när han står vid staketet och försöker visa att jag ska ta ut honom på promenad :) på lördag ska jag prova rida honom för första gången det här året.hoppas det går bra!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Öhh?! Jag har inte sagt att jag ska komma :O Sa till Maarja att jag får se imån hur det känns. Är inte riktigt för att vara social för tillfället. :/

2009-05-21 @ 22:18:44
URL: http://www.icespider.se
Postat av: eloppps

HAN VAR SÅ SNYGG JAG VILL SKRIVA BREV HJÄLP MIG ATT SKRIVA.

2009-05-21 @ 23:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0