normalt som tusan!

haha jag,elin och amanda cruisade runt i hedenäset ett tag;) först for vi till skolan och där lekte vi i lekparken^^allt videofilmades ;) sen körde vi fem varv runt lägenheterna som ligger där bredvid och tutade 1 gång för varv 1,2 gånger för varv 2 osv.normalt beteende eller vad?hehe skulle inte vara konstigt om någon anmälde detta till polisen för förargelseväckande beteende.om det nu heter så,men ni fattar nog poängen :P

sen spelade vi monopol ett tag innan vi kollade hundtricket.herregud så rolig den filmen är :) jag har bara sett lite av den förut,men nu såg vi då hela.det finns faktiskt några svenska filmer som är bra.

till jeanette-nä det gör jag inte,borde prova såna!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag vill också göra ngt roligt :(

2009-05-24 @ 12:51:51
URL: http://www.icespider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0