natten blir till dag innan vi är i säng ;)

idag har jag inte gjort något speciellt,var en sväng till ötå för att hämta min balinbjudan från kusin mikaela,mötte henne på skolan,det känns ännu lite skumt att man inte går där nåmer.iaf så träffade jag mic där.hon såg så rolig ut när hon hoppade som en kanin och vinkade åt mig^^

imorgon blir är det luleå som gäller :) först springa,sen glo på cruisingen och eventuellt åka med i någon av systrarnas bilar.sen ska vi på trance-grejen på punkhuset.jag har faktiskt blivit ganska positivt inställd till festen nu:) och det behövs väl,har man en taskig attityd smittar det ju av sig på omgivningen,och det är ju egoistiskt!det kommer säkert bli kul att vara vaken till halv 5 och fortfarande vara på fest.annars brukar hotellet i ötå och liknande ställen ha öppet till 1 eller 2.bebistider om något ;)

snart ska jag fika tidig morsdagstårta eftersom jag kommer hem först vid 11 på kvällen på söndag.sen ska jag jobba på måndag istället för tisdag,jag kommer vara extremt sliten då :P

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hoppahoppa HEJ CAMILLA!!! :D vinkavinka

2009-05-29 @ 20:06:47
URL: http://everwarring.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Neeej mina stjärnor försvann!!! :(

2009-05-29 @ 20:07:50
URL: http://everwarring.blogspot.com
Postat av: EKUDDDDd

MEN TRYCK MELLANSLAG MELLAN MENINGARNA?!

2009-05-29 @ 23:38:45
URL: http://ponipulka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0