M is for music


på något sätt hade jag glömt att posta mitt senaste inlägg.så det är old news ;)

vårens musik är så jäkla bra :) damn att man inte är på väg till cypern för att dansa loss till dem.snart är det faktiskt ett år sedan jag,jeanette och maarja var dit.vart tog tiden vägen?vi borde fara dit igen nästa,roligare kan man inte ha det och på somrarna är stället ännu mer crazy än i maj :D

låtar jag nöter:
Green Day - know your enemy (överraskad?)
Florida- right round
Beyoncé - halo (gillar henne inte så värst mycket annars,men den här låten är vacker)
Mando Diao - dance with somebody
T.I feat justin timberlake - dead and gone

snart kommer pappa hem och då är det middag:) jag är som vanligt väldigt hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0