Luleå

är i luleå nu.kom igår,hann inte göra så mycket då,kollade i alla fall juno med linda.svinbra film snacka om att juno hade roliga repliker,synd att jag inte kommer ihåg några ;)

idag var jag till frisören,frisyren blev ganska kort för att vara mig + att jag ser ut som en större tönt än normalt,men whatever det blir nog snyggt när det vuxit ut lite :) Imorgon ska vi fira Jeanette,men vet ej var vi ska göra det.försöker dra folket hit men vart de ska sova är en fråga som måste besvaras :/ i alla fall,har köpt en snygg topp som jag tänkte ha imorgon(så det är bäst att det blir nåt :p) och så får jag låna stövlar av johanna så då är jag pepp som bara den^^

nu tjatar Liv och Gry om att de vill hem och äta pizza så jag måste dra

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0