ljuv musik

till jeanette-jag tänkte inte på att förhandsboka,men jag klarar mig nog en dag,laddade ner den igår så ;P så nu håller jag på att nöta den,har inte hunnit lyssna på så många låtar,men tyvärr tror jag inte att den toppar american idiot.fast hur kan man toppa något som är så fullständigt perfekt?^^

har varit bääääbiskötare idag,småttingarna fattade först inte att jag hade mat,men sen när poletten trillade ner blev det liv på dem.de är så söta hela bunten:) Sen var jag,pappa och oliver till finland och ötå för att hitta en packning till kökskranen,men inte fanns en sån någonstans så nu får man inte spola i köket förrän på måndag,ofta jag kommer komma ihåg det ;)

gud vad deprimerande,jag är på plats 44 och 50 i kön till de lägenheter jag bokat,stor chans att jag kommer få dem eller ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0