jag är färdig för graven

till mic o jay - elin ska sova hos sin kusin så det finns en ledig plats till hos linda.men jag skulle ju kunna fråga om det går att klämma in en till pers.att inte kunna komma pga att man inte har sovplats ska inte accepteras!!

usch jag sprang nyss 14 km,herregud jag höll på att dö!men nu känns det ändå ganska bra,det finns hopp om att jag kommer i mål på lördag i alla fall ;) fick lite ont i knäna och i högra höften som jag alltid får när jag springer långt:/

nu kollar jag simpsons och sen ska jag duscha

Kommentarer
Postat av: Jay

Ja, du kan ju kolla det. :) Vilken dag ska vi dit isåfall?

2009-05-25 @ 21:19:19
URL: http://www.icespider.se
Postat av: elis

Elin kommer få sova ensam och alla ni får sova på ett ställe :( Nåja nåja. Annars kan jag ju alltid sova hos David ^_^

2009-05-26 @ 15:43:38
Postat av: Maarja

HAHA Elin VILL sova hos David ;)

Jaja, får ju se :)

Jag jogga/gick typ 12-13 km nånting i söndags. Var sjukt jobbigt, men tror jag oxå kommer i mål på lördag :D

MEN staffan sa att det ska bli värmerekord i helg i norrbotten, med minst 30 grader varmt! Jag kommer DÖ!

2009-05-26 @ 20:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0