it's gonna rain on your parade

till jeanette - jag vill också hitta på något kul :) varför bara ha kul en dag när det finns sju dagar i veckan? ;)

hm idag har det inte hänt så mycket,man har som ingen lust att göra något när det regnar:/

majje kom travandes till mig när jag skulle ge hönsen mat,han ville antagligen ut på promenix men det får han vänta på tills det blir uppehåll!olivers tricktränande går framåt,snart förstår han snurr till 100%.han skulle antagligen lära sig ett nytt trick varje dag om jag bara orkade träna med honom lite mer än jag gör nu:>ska nog faktiskt träna lite med honom nu så han får bli lite aktiverad.kom just på att jag(maarja köpte ett likadant till luddis)köpte ett regntäcke til honom på granngårdens skutförsäljning i happis.nu kan ju vara läge att testa den ;) får sätta på den och slänga ut honom så får vi se om den är i ett stycke när han kommer in^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0