isolatorerna är uppe :)

till jeanette - jo jag hamnade mellan junilistan och moderaterna på testet,men på de frågarna man skulle svara på till testet så hade junilistan ingen åsikt.sen är ju det att jag iaf inte vet om de räknas till högern eller vänsern.

jag är hos elin just nu,har satt isolatorer runt hela stora hagen + lillhagen de får gå i på dagarna:) det är så jäkla skönt ute just nu,men när jag var och sprang trodde jag att jag skulle smälta bort!då hade jag inte haft något emot ett par moln.

Nu ska jag och oliver börja trampa hemåt så vi inte missar middagen

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag gillade de saker som de tar upp på hemsidan iaf. Dom är ju som motståndare till EU, precis som jag. Jag har inget emot eu, men det kostar bara en massa onödiga pengar och dessutom lägger dom sig i saker som inte berör dem. Men vi får ju se hur det blir med min röst. Jag står och väljer mellan junilistan och PP. :P

2009-05-18 @ 22:50:51
URL: http://www.icespider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0