ica hela dagen

jepp min dag har bestått av jobb,jobb och mera jobb.men ska vara tacksam att jag har ett jobb :) Patrik är så snäll som hjälper mig med alla mina problem^^han visade hur man fixar posten,som jag redan glömt hälften av :S,och hur man gör med burkautomaten när den bökar

en fördel med ica är alla människor man kan spana in,såg en hel del snygga killar som jag dreglade över i hemlighet.var håller de annars hus?ser ju aldrig dem annars.Iaf killen som leverar bröd är helt supersöt.jag kan inte låta bli att stirra lite extra på honom :P

har faktiskt börjat dricka kaffe nu,det smakar så in i helvete äckligt,men lite piggare blir man iaf,på ica är det ganska nödvändigt om man inte vill se ut som en zombie in public.

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA!! annat är det då med konsum. Inga snygga killar där inte. Pensionärer för hela slanten:P fast det finns iofs en söt brödkille. vem vet, det kanske är samma...

ha det bra, jobba på! :D

2009-05-12 @ 22:25:57
URL: http://ampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0