hurtbulle

Jag har nyss varit ute och sprungit 9 km :) fy vad det blåste på ditvägen,men då gick det ju plättlätt hem.Och eftersom man ska äta något efter träning(tycker annars all mat smakar blä när man kört slut på sig själv)käkade jag tre mandariner.hälsosam så det förslår,fast då har jag ju redan hunnit trycka i mig några chokladkex på förmiddagen ;) jag som hade tänkt sluta äta en massa onyttigheter under veckorna,men det är inte lätt när glass och kakor är två av mina stora laster.

Jag har faktiskt vikt ihop en massa kläder också,fick en en hel del av Johanna när jag var i luleå och de är så fina allihopa^^,imorgon borde första lasset av mina och elins HM-kläder komma,skorna som vi båda köpt är to die for :) Sen väntar jag på att balen ska komma så att jag kan använda min nya klänning från gina tricot.den är så himla snygg.fast den skulle vara ännu snyggare om jag skulle hinna fixa en solbränna tills dess,men hur ska det gå när det är mulet precis varenda dag?

hörde på p3 att green days platta american idiot ska bli musikal,men bara i kalifornien.ingen som har en biljett dit liggandes på lager? ;)


förresten är det precis 3 månader kvar tills jag blir 19.hade helst hoppat direkt till 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0