hm..

alla verkar ha givit upp denna sommar redan ;( Klart vi ska ha kul även om gänget är lite splittrat!För mig känns det som att livet är så bra just nu så jag vet inte riktigt vad som kan förstöra det :) förhoppningsvis kommer vi också överens om ett ställa att fara ut på på fredag,vi har ju allt som oftast väääldigt svårt att enas om någonting :P enda smolket i glädjebägaren just nu är att Oliver,den lilla grisen,bet mig i handen när jag kom hem från övertorneå och hans ena tand träffade på ett konstigt ställe så det gör hyfsat ont i den fortfarande.

Är lite avis på Jay som har det väldigt bra på en front,för mig är det lite mera dött ;) får se om man orkar ändra på det snart :P men ialla falla du är värd det kompis!

Kommentarer
Postat av: Jay

^^ Sommaren blir nog vad man gör den till. Men känns konstigt. Arvika har som varit min grej, något man gör varje sommar men nu blir det inte det.



Tja, vi får ju se hur det går. Vi ska ses i veckan eller så kommer han hit på lördag :P

2009-05-04 @ 12:49:36
URL: http://www.icespider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0