härlig dag^^

jäkla så fint väder det är ute nu :) när jag och elin var i ötå efter att vi besökt arbetsförmedlingen och köpt glass på ica cruisade vi till fots längs centrumvägen(om det nu finns nåt sånt här :P ) regnade det lite och blåste svinkallt.

Jag var nyss ute och sprang,hade tänkt springa 8 km idag,men jag hann bara 4 för nu håller jag på att fixa middagen.Jag trodde jag skulle avlida av svett när det var så varmt,men det var ändå såååå skönt jämfört med att springa i -10 grader!

Ska uppdatera mer på kvällen,måste kolla så potatisen inte kokar sönder

Kommentarer
Postat av: elopp

Inte bara vi som var snygga människor i Ötå heller. :J

2009-05-12 @ 23:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0