happis-ötå-hem

idag har jag varit till tandläkaren i happis,frågade hur länge till jag måste ha tandställningen.svaret blev minst 6 månader till,gud så deprimerande ;( sen var jag till ikea och köpte två blommor + 1 vas och en kruka.inte alls nödvändigt men jag känner mig rik efter att ha fått min lön :) var på rusta en sväng också och köpte cd-skivor så nu kan jag bränna ner den fantastiska musiken jag har på datan^^

var en sväng till ötå efter det också och betalade det jag var skyldig martina för majjes back on track.sen var jag till AF också som jag nämnde att jag skulle vara till igår.till sist var jag och hämtade lönebeskedet och sen kunde jag fara hem.

såg att det fanns en lägenhet på örnäset för direktbokning,fan att jag inte kom på att titta på lulebos sida på morgonen,tycker inte det är värt att ställa sig i kö när det är 25 som redan bokat den ;(

Kommentarer
Postat av: Johan

har ni inte tandläkare i ötå? ^^ haha

2009-05-28 @ 02:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0