halvdeppig dag

björn ringde 10 idag och frågade om jag kunde jobba på lördag,det skulle innebära kassapass hela dagen.så klart så är det samma dag jag ska till luleå,helvete jag som längtat efter att bara ha kassapass men så krockar det med något annat ;( ska i alla fall jobba på tisdag men då är det varuplockning som gäller.Sen sa han att jag ska jobba 8 veckor,tidgare har han sagt 6 så jag vet inte vad som stämmer.måste kolla upp det på tisdag då.om jag jobbar 8 veckor innebär det att jag inte kan fara och hälsa på maarja på irland.det som skulle bli höjdpunkten på sommaren ;(

nåja då får höjdpunkten bli vår kombinerade inflyttninsfest och födelsedagsfirande :) inte för att jag nu vet om det är så speciellt att fylla 19 år,vad händer då?man är i alla fall ett år närmre 20 vilket betyder att man kommer in på vissa uteställen i luleå på fredagar åtminstone,annars är det 21 eller 23 år som gäller överallt ;( nåja på lördag kommer jag i alla fall in på punkhuset ;) får väl se om det blir kul,måste ändra min attityd gällanade den där grejen annars blir alldeles säkert tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0