det är fortfarande ljust ute:D

till ampo:detsamma,jobba på ;) otur för dig att det bara är pensionärer på konsum.haha "vår" brödkille är i alla fall lång och blond och ser jättesnäll ut ^^,och bakifrån ser han inte heller så dum ut :D

kollade nyss på esc semifinal.sverige lyckades knipa en finalplats,men gud så spännande när kommentatorerna skrek ut JAAAAA innan svenska flaggan dök upp i rutan >_<

Fan att det ska vara så svårt att få lägenhet i luleå!!!jag har stått i bostadskö i mer än 1 år och ändå är jag bara 9 som bäst på en lägenhet på hertsön,annars är det mellan plats 20-30 ;( men LTU har ju bostadsgaranti och jag får ju snylta på linda tills jag hittar en lägenhet,så det löser sig säkert:)

Nu måste jag ut och ta bort majjes back on track,får bara sitta på max 4 h de första dagarna.hoppas han inte har hunnit paja den,han lyckas annars alltid klanta till det.


Kommentarer
Postat av: Amanda

hmm..."våran" kille är också blond och ser ruskigt snäll ut. Vet bara att han brukar komma med bröd från Pågen. haha det är säkert samma!!:)

2009-05-13 @ 10:23:51
URL: http://ampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0