älgsafari

jag och elin har nyss vart och spanat på älgar.såg en som vi trodde är gravid för den var supertjock^^,

när jag kom in hade jag ett meddelande i röstbrevlådan,det var björn som undrade om jag kan jobba imorgon eller på fredag,såklart valde jag imorgon för det betyder ju dubbel lön:) ska visserligen bara jobba 10-16 men kommer ändå tjäna över 700 spänn efter skatt,minst då jag inte vet hur mycket jag egentligen skattar.behövde bara betala 400 kr förra gången i skatt fast jag tjänade några tusenlappar.sen missar jag ju inte vårt eventuella vollybollspelande på fredag;)

Oliver hade det kalasroligt när vi var på promenad,han plaskade i precis alla pölar han hittade inklusive ett fyllt med rostvatten så han blev ju alldeles röd,förbaskade hund.sen rullar han sig alltid i sanden varje gång han blivit blöt så han var ju lagom rolig att tvätta av sen.

jag måste sova snart om jag ska vara pigg på jobbet imorgon.gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0