23 maj

jag är så trött hela tiden:/ känner mig så orkeslös och likgiltig ;( och fast jag är trött har jag jättesvårt att somna på kvällarna,Men enligt sjukan så har jag inte järnbrist så då vet jag inte vad som är felet.*snyft snyft*sen känns det som att jag har en blykeps på huvudet.blääää

det blir väl i alla fall att cruisa i luleå nästa lördag.sen vill elin på någon trance-grej.absolut inte min musiksmak men det håller på till halv 5 ;) hoppas alla ryms i pontiacen i alla fall så kan vi dra några repor runt stan.

snart ska jag ut och springa med oliver.sen ska jag till elin och göra någonting,vet inte riktigt vad det blir än,men säkert något kul:)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Är också trött och orkeslös och likgiltig, det är inte kul. :( Fast jag har lätt för att somna på kvällarna och svårt för att sova på morgonen. Vaknar alltid vid typ halv åtta -.-



Vill också bo i hedenäset/luppio/bäckesta och göra något kul!!

2009-05-23 @ 17:04:35
URL: http://everwarring.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Har du testat äta vitamin tillskott? De gör jag just nu, multivitamin i brustablett. :)



Vill också bo där i närheten. Är så långt att åka härifrån dit :(

2009-05-23 @ 21:26:44
URL: http://www.icespider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0