18 maj

till jeanette - hehe jag veeet,men tycker inte att något av de röda partierna passar mig heller då de anser att staten inte ska behöva minska sina utgifter och att det ör ok att höja skatterna för att trygga välfärden.Det låter lite galet enligt mig,men men vi får se :)

jag ska fara och springa snart,tycker inte om att träna så tidigt för jag är lite seg i starten på morgnarna,men jag hinner inte senare för jag och elin ska bygga hage till hästarna innan gräset  växer och man får använda machete för att ta sig fram ;)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag vet inte var junilistan står men dom verkar ju hyffsade. Dom vill ju sänka skatter och sånt. Om jag inte minns fel.

2009-05-18 @ 10:02:40
URL: http://www.icespider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0