15/5

mikaela - elin frågade mig,men jag kunde inte vara borta så länge för jag var tvungen att laga middagen,annars hade jag lätt följt med;( schysst att ingen frågade dig! Men jag tänkte att vi kunde grilla hos mig med vår nya grill när jeanette slutar med kaninmaten och så kan ni alla sova över hos mig :)

Elin hämtade grejerna från börjes idag.majje fick ett nytt regntäcke som är ganska så fint faktiskt^^mycket snyggare än det gamla i alla fall.såklart så hade hmkläderna inte kommit fast de skulle levereras v 20.De är otroligt sega på att skicka varorna >_< ska beställa från cdon idag,eller elin ska.GD:s platta + två hästböcker blir det.synd att det är helg nu så att det tar extra länge för grejerna att komma


snart ska jag sova,måste lägga mig tidigt någon gång så att jag inte är trött jämt och ständigt!Godnatt


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men hallå! När en skiva ska släppas förhandsbokar man ju den! :O Brukar i regel komma en dag tidigare då. :P

2009-05-15 @ 22:29:08
URL: http://www.icespider.se
Postat av: Mikaela

Haha, men jag var ju i skolan iofs. :P

2009-05-16 @ 09:44:10
URL: http://everwarring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0