14 maj

har jobbat 8-17 idag igen,3 timmar var dock en kurs i livshygien så det var lättförtjänta pengar.Nog för att jag höll på att somna hela tiden ;) usch det var så jävla äckligt när föreläsaren visade en bild hans företag tagit på en restaurang där en mus hade fött en massa ungar i ost eller vad det var.Jag kommer var vääldigt nojig nästa gång jag äter ute!

nu kollar jag room raiders på MTV,deras serier är så meningslösa men väldigt roliga att kolla på^^Imorgon är dagen med STORT D!Green days platta 21st century breakdown släpps :D gissa vem som ska köpa den!Håller på att snoka i folks bilddagböcker,det är ett tag sedan jag la in egna bilder eftersom en viss person(elin) är seeeeeg på att ta bilderna hon hade tänkt ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0