1 maj

jäklar vad fint väder vi haft idag:D kändes nästan som sommar^^

idag har vi vart på tävling i finland.sprang 5 kilometer,men när man är så otränad som jag är får man vara glad att jag kom i mål utan att dö av hjärtattack ;)

igår jobbade jag extra,najs med extra pengar,det vägde upp för det jag spenderade i luleå i förrgår :) Ska snart beställa från HM när nu Pet och Maarius bestämt färdigt vad de ska ha.seeega människor!

löpte Amy McDonalds CD då.håller på att lyssna på den just nu.Det är inte sant vad bra hon är!brukar inte annars gilla kvinnliga artister,men hon är ett undantag. Run är den bästa låten,den är så vacker.

annars håller jag på och smågråter hela tiden för mina linser är gamla och skitiga för jag har inte orkat byta(jäkla förpackningar som är så svåra att öppna utan att mosa hela linsen,grr)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Nej, de var inte dig jag menade ;)

2009-05-01 @ 23:25:55
URL: http://www.icespider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0